Friday, November 13, 2009

Hogyan lettem filmsztár



Na, megint itt vagyok. Arról szeretnék csupán beszámolni, hogy részese vagyok egy japán tv filmnek. Holnaptól fogják sugározni az NHK n ami a mtv1 vagy mtv2 es csatornának felel meg itt japánban. Ha a fenti linkre kattansz az oldal alja felé találsz egy kis beágyazott videót. Kattanj a jobbra mutato háromszögre (lejátszás) és ha még emlékszel az arcomra, akkor fel fogsz ismerni. Bár van egy kis szakállam de szerintem felismerhető az arcom.
Egyébként 6 részes a film. Valahogy malyd megpróbálom elérhetővé tenni az érdeklődők számára.
Ennyit szerettem volna mondani.
Csáó

2 comments:

  1. Szia!

    Gratula a szerephez! Terrorista Te??? :))))
    (persze ha jól értettem...) csak nehogy letámadjanak a rendőrök nap mint nap a hétköznapi életben:)))

    "ha még emlékszel az arcomra, akkor fel fogsz ismerni..."
    Remélem nem veszed zokon, de a járásodból és a beállásodból is fel lehet ismerni :)))

    ReplyDelete
  2. Hali!
    Grat :) Nagggyon tetszettél a video-n! Kolléganőimnek is, mert melóhelyen néztem :) Hétvégén apuéknak is megmutatom, hihi, filmsztár a családban, tökjó :)
    Puszi
    Farkas Gy.

    ReplyDelete